SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine, ki je dostopna preko neposredne povezave https://svetdezinfekcije.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja ENOMA d.o.o., Groharjeva ulica 11, 1241 Kamnik, Slovenija, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: »ponudnik« ali »ENOMA d.o.o.«).

Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovno razmerje med ponudnikom in kupcem oziroma naročnikom (v nadaljevanju: kupec). Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja. Morebitne spremembe splošnih pogojev poslovanja bodo objavljene na spletni strani https://svetdezinfekcije.si in začnejo veljati s trenutkom objave.

PODATKI O PONUDNIKU
Ime podjetja: ENOMA d.o.o.
Naslov podjetja: Groharjeva ulica 11, 1241 Kamnik, Slovenija
E-pošta: info@enoma.si
Davčna številka: SI98026712
Matična številka: 3988333000
TRR: SI56 2900 0005 0269 428
SWIFT BIC: BACXSI22XXX

DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

SKLENITEV POGODBE
Naročilo je oddano z dodajanjem izdelka v nakupovalno košarico in s klikom na gumb »Kupi«. Z oddajo naročila izjavljate svojo voljo za pridobitev blaga. Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. S tem je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupcu so tam dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Po oddaji naročila je kupec v najkrajšem možnem času obveščen o datumu oddaje pošiljke. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

NAČINI PLAČILA
Plačilo za nakup izdelkov v spletni trgovini se lahko izvede s kreditno kartico ali preko ponudnika plačilnega sistema PayPal, pri čemer veljajo zgolj pogoji poslovanja družbe PayPal, stranka oziroma plačnik kupnine pa mora imeti uporabniški račun pri dotičnem ponudniku.

CENE
Cene posameznih izdelkov so naveden v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave, razen če je navedeno drugače. Cene veljajo v primeru nakupa izdelkov preko spletne strani. Cene se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je ob izdelku naveden napačen podatek o ceni, ponudnik ni dolžan izvesti naročila. V tem primeru o ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Pri naročilu izdelkov iz spletne trgovine se lahko zgodi, da boste za dostavo v nekatere države morda morali plačati uvozne dajatve in davke, ki se obračunajo, ko paket prispe v vašo državo. Morebitne dodatne stroške carinjenja in davkov morate kriti sami, pri čemer ENOMA d.o.o. ne bo v nobenem primeru odgovoren za kakršne koli dodatne stroške carinjenja in davkov. Carinske politike se med državami zelo razlikujejo, zato se za dodatne informacije obrnite na lokalni carinski urad.

ROK IZVEDBE STORITVE OZIROMA DOBAVE BLAGA
Ponudnik bo naročene izdelke dostavil v rokih, ki so navedeni ob oddaji naročila.

O morebitni spremembi naročila ali preklicu, mora naročnik oziroma kupec ponudnika obvestiti po e-pošti na naslov enoma@enoma.si vsaj 2 dni pred rokom izvršitve storitve oziroma dobave blaga, v nasprotnem primeru je ponudnik upravičen od naročnika zahtevati povračilo stroškov, ki mu bodo povzročeni. V primeru, da bo naročnik želel naročeno blago prevzeti osebno, mora to navesti v naročilu oziroma ponudniku vsaj 2 dni pred načrtovano odpremo blaga sporočiti po telefonu. V primeru osebnega prevzema naročenega blaga, ponudnik kupcu ne bo obračunal stroškov dostave.

Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je naveden ob zaključku naročila. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri pogodbenem partnerju ponudnika za dostavo pošiljk, in sicer tako da kupec prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail: enoma@enoma.si

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema izdelkov ponudniku sporoči, z nedvoumno izjavo, da odstopa od naročila/pogodbe (z imenom in datumom oddanega naročila), ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov. Informacijo o odstopu kupec (potrošnik) sporoči na elektronski naslov enoma@enoma.si

Sporočilo je pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Kupljene izdelke je treba vrniti trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu kupoprodajne pogodbe, in sicer na sedež podjetja ENOMA d.o.o., Groharjeva ulica 11, 1241 Kamnik, Slovenija s priporočeno pošiljko. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če so izdelki uničeni, poškodovani, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ali se odločiti za vračilo kupnine. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

• za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

• za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

• za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

• za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

• zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

• zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

• blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

• digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

PRAVICA KUPCA DO UGOVORA STVARNIH NAPAK IN REŠEVANJE MOREBITNIH PRITOŽB
Kupec se obvezuje kupljeno blago takoj bo prejemu skrbno pregledati in v primeru, ko bi bila embalaža poškodovana to v prisotnosti in ob sodelovanju dobavitelja (n. pr. poštnega uslužbenca) zapisniško ugotoviti. Druge stavne napake je dolžan kupec na verodostojen način ugotovil takoj ko bo to objektivno mogoče. V obeh primerih se kupec zavezuje o napakah ENOMA d.o.o. obvestiti in v obvestilo navesti vse relevantne podatke in mu predložiti dokazila, ki na verodostojen in pošten način utemeljujejo ugovor. Ugovore stvarnih napak bodo kupci ENOMA d.o.o. sporočali po e-pošti na enoma@enoma.si

ENOMA d.o.o. bo morebitne pritožbe naročnikov in kupcev obravnaval sproti in si bo pri tem v sodelovanju s pritožnikom prizadeval, da bodo razrešeni po mirni poti v zadovoljstvo obeh/vseh sprtih strani. Naročniki in kupci lahko pritožbe vložijo prek e-poštnega naslova enoma@enoma.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V primeru, da sporazumne rešitve spora ne bo mogoče doseči, bo za rešitev spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in potrošnikom velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

ODPOVED S STRANI ENOMA D.O.O.
ENOMA d.o.o. si pridržuje pravico do preklica spletnih tečajev ali delavnic s pisnim obvestilom (pri čemer zadostuje obvestilo po elektronski pošti) kadarkoli pred začetkom spletnega tečaja ali delavnice. V takšnem primeru vam bo ENOMA d.o.o. povrnil kupnino, ki ste jo plačali za spletni tečaj ali delavnico, in v kolikor bo mogoče, si bo kot alternativo prizadeval ponuditi drug primeren spletni tečaj ali delavnico, pri čemer bo v takšnem primeru potrebno plačati ali vrniti le razliko v ceni spletnega tečaja ali delavnice.

V primeru odpovedi spletnega tečaja ali delavnice odgovornost ENOMA d.o.o. omejena na vračilo kupnine oziroma cene, plačane za preklican spletni tečaj ali delavnico. Za delno odpoved spletnega tečaja ali delavnice se takšna vračila izvedejo sorazmerno. Vsi datumi spletnega tečaja ali delavnice se lahko spremenijo, vendar bo ENOMA d.o.o. o takšni spremembi obvestil kupce, pri čemer v primeru spremembe datumov kupci ne bodo upravičeni do kakršnega koli vračila kupnine oziroma cene spletnega tečaja ali delavnice.

VSEBINA SPLETNEGA TEČAJA ALI DELAVNICE
Opis spletnega tečaja ali delavnice je namenjen zgolj seznanitvi kupcev s splošno naravo spletnega tečaja ali delavnice in ne zagotavlja same vsebine spletnega tečaja ali delavnice. ENOMA d.o.o. si v lastni diskreciji pridržuje pravico do spremembe vsebine spletnega tečaja ali delavnice Vračila so na voljo samo, kot je določeno v zgornjem razdelku teh splošnih pogojev.

MATERIALI ZA SPLETNE TEČAJE ALI DELAVNICE
Vsi materiali vključno z, vendar ne omejeno na besedilo, fotografije, video, avdio, slike in kakršno koli drugo vsebino, ki se pojavljajo prek spletnega tečaja ali delavnice in/ali na spletnem mestu in/ali spletni trgovini, so zaščiteni z avtorskimi pravicami in/ali drugimi lastniškimi pravicami ki pripadajo ENOMA d.o.o. in/ali drugim tretjim osebam. Strinjate se, da boste spoštovali vse veljavne zakone in predpise vključno z, vendar ne omejeno na avtorske pravice, blagovne znamke in pravico do zasebnosti v kateri koli in vseh jurisdikcijah, iz katerih dostopate do spletnega tečaja ali delavnice.

POJASNILO
ENOMA d.o.o. po svojih najboljših močeh zagotavlja ažurnost in pravilnost podatkov na svoji spletni trgovini, ne prevzema pa odgovornosti iz naslova popolnosti podatkov in uporabnikom predlaga, da jih preverjajo neposredno pri ENOMA d.o.o.. ENOMA d.o.o. izjavlja, da so na spletni trgovini fotografije izdelkov simbolične in ne odražajo lastnosti blaga, ima pa ENOMA d.o.o. na slikah artiklov, grafičnih in video elementih materialne avtorske pravice, kot industrijsko lastnino pa zaščiteno blagovno znamko ENOMA d.o.o., zato navedenih elementov brez predhodnega izrecnega pisnega soglasja ENOMA d.o.o. ni dovoljeno uporabiti, reproducirati ali kakorkoli drugače vanje posegati.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Dostop do spletne trgovine https://www.svetezinfekcije.si bo lahko v primeru tehničnih težav, potrebe po izvedbi vzdrževalnih del ali zaradi drugih nepredvidenih okoliščin onemogočen ali moten, zato si v teh primerih pridružujemo pravico do preklica potrjenih naročil, o čemer bo ENOMA d.o.o. naročnike brž ko bo mogoče obvestil in predlagal način rešitve. Preden uporabniki dostopajo do spletne trgovine morajo poskrbeti za anti virusno zaščito ter si zagotoviti varnost in zaupnost podatkov, ki so potrebni za prijavo na spletno trgovino.

LICENCA ZA UPORABO DIGITALNIH VSEBIN
Z nakupom ene od naših digitalnih vsebin vam, skladno s temi splošnimi pogoji, ENOMA d.o.o. podeli ne izključno, neprenosljivo in osebno licenco za prenos in dostop do takšnih digitalnih vsebin za vašo lastno uporabo in shranjevanje (»namen«). Strinjate se, da v nobenem primeru ne smete uporabljati ali dovoliti tretji osebi uporabe katere koli digitalne vsebine ali njenega dela, razen za prej omenjeni namen.

V izogib kakšnemu koli dvomu, digitalne vsebine ali katerega koli njenega dela ne smete kopirati, znova prodajati, deliti ali kako drugače distribuirati ali kakor koli dati na voljo, v spremenjeni obliki ali nespremenjeni obliki, katerikoli tretji osebi. Strinjate se, da nobenega od naših izdelkov ne boste uporabljali na način, ki bi lahko škodoval nam ali našemu ugledu.

VIŠJA SILA
ENOMA d.o.o. ne odgovarja za kakršno koli neuspešno dostavo izdelkov oziroma blaga, ki ste ga naročili, ali kakršno koli zamudo, škodo ali napako na dobavljenem blagu, ki jo povzroči katerikoli dogodek ali okoliščina, na katero ENOMA d.o.o. ne more vplivati.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Poleg teh Splošnih pogojev poslovanja vas prosimo, da se seznanite tudi s Politiko zasebnosti, ki opredeljuje način zbiranja in uporabo vaših podatkov. Politika zasebnosti je dostopna preko naslednje povezave: https://svetdezinfekcije.si/pravilnik-o-zasebnosti/.

REŠEVANJE SPOROV
Morebitne spore si bo ponudnik prizadeval rešiti po mirni poti. V kolikor mirna rešitev spora ne bo mogoča, bo v primeru sporov iz ali zaradi uporabe teh splošnih pogojev pristojno sodišče v Ljubljani, Slovenija, v primeru potrošnika pa bo pristojno sodišče, skladno z zakonodajo.

KONTAKT
Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, dostavi, uporabi spletne trgovine ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas prek elektronskega naslova enoma@enoma.si

ENOMA d.o.o., Zadnja posodobitev v Maju 2021